Cercar en aquest blog

diumenge, 17 de novembre del 2013

Una canço una il·lusió


Hola a tots.

Fa uns dies mentre a la clase on estic de P4 a L'escola Pia de Mataró, va succeirme una fet molt curiós. Mentre els infanst estaven cantan cançons que la mestra havia posat en un cd i ella cantava, jo li vaig comentar-li que una de les cançons que sonava que es deia "Un Yanqui " jo la coneixia amb una altre versió i em va oferir que la cantés amb tot els nens abans d'acabar la clase. Els nens estaven il·lusionats i jo una mica nerviós ja que estava davant de 26 nens/es que em miravem amb atenció. Els hi vaig cantar i alguns nens no els hi va agradar gaire però hi havia que els hi havia agradat molt, al cap d'uns dies els nens van demanar-me que la tornés a cantar aquí hem va sorprendre molt que realment els agrades tant i que a més la cantaven quan estan fora de l'escola o a casa seva. Relament vaig adornar-me que amb un simle gest o cantar una cançó els infants la comprenen ràpidament i et demanen una i una altre vegada que tornis a cantar aquella cançó, per a mi ha estat un moment feliç ja que m'ha ajudat a veure com els mestres poden captar l'atenció ràpidament i ensenyar qualsevol cosa., fins i tot vaig tornar a cantar la cançó un altre dia amb una mestra diferent que estava amb mi. 

Espero que a vosaltres també tingueu moments tant bonics com aquests i que es puguin compartir, et motiva a continuar aprenent i a tenir més confiança en un mateix.


Gerard Garcia Monreal




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada