Cercar en aquest blog

divendres, 15 de novembre del 2013

La importància de la immersió lingüística

La primera setmana intensiva de pràctiques, ha estat molt intensa i molt profitosa. He pogut observar moltes més coses de les que vaig veure quan només anava els dimarts, les quals m'han fet canviar força la idea que tenia de l'escola.

Els dos dies amb la Laia, la meva fillola, han estat molt bé. Li he explicat tot el que he pogut i m'han passat molt ràpid. A més, he sentit molt interès en l'escola per la seva part. Avui en entrar a la classe tots em preguntaven per ella i jo els he hagut de dir que no podia venir més perquè havia d'anar a la seva escola.

Una de les coses que més m'han sorprès ha estat la classe d'ahir que vam fer d'anglès, vaig gaudir com una més observant la motivació i participació dels nens. El mestre que ve els dijous a fer-los anglès és natiu i ve una hora per setmana. No utilitza ni una paraula en català, però els infants l'entenen perfectament i li demanen per anar al lavabo o per beure aigua en anglès. Això em va fer reflexionar en què l'altra mestra, que els fa la materia les dues hores restants, també podria fer l'esforç de parlar-los tota l'estona en anglès perquè és molt profitós. Vosaltres que en creieu?

Bàrbara Rodríguez             15.11.2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada