Cercar en aquest blog

diumenge, 24 de novembre del 2013

L’ importància de sentir-se còmode a les pràctiques

Hola companys i companyes, com van les pràctiques?

En aquesta setmana el que m’agradaria explicar realment, és que em sento molt còmode amb la classe dels gegants de P5.
Crec que tots ja em tenen la confiança suficient, ja que hem pregunten, explico les activitats quan els i sorgeixen dubtes, o bé  quan les estan fent.
Noto que els nenes/es compten amb mi com una guia i aguda en el seu aprenentatge.  
En definitiva em sento una més dins l’aula de p5C.

Crec i considero que és molt important sentir-te així quan estàs fent les pràctiques ja que és un moment per aprendre molt, treure pors i agafar experiència de la teva futura professió.

Com ho veieu vosaltres?

Després aquesta setmana, hem començat a cantar nadales, ja que d’aquí poc faran la festa dels avis, que consisteix en què tots els que poden venen a l’escola una tarda. Cada curs d’infantil canten dues  nadales i tot seguit berenen tots junts .
Per aquesta raó he descoberta dues nadales que m’han agradat molt i si teniu un moment ús les recomano que les escolteu són: M’agrada el Nadal de Damaris Gelabert i És Nadal de Teràpia de shock.

 I per acabar la setmana, el divendres  per la tarda vam celebrar Santa Cecília ( la patrona de la Música), a l’auditori de l’escola  tot infantil. Les mestres van preparar un conte musical, és deia “ La cançó més bonica del món” on feien participar els infants cantant les cançons, i tot seguit vam anar anar al pati per finalitzar la setmana.  


 Laura Bigas 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada