Cercar en aquest blog

dijous, 28 de novembre del 2013

LA CARTA ALS REIS MAGS

Bona tarda companyes i company !

Ja ens queda molt poquet per poder seguir aprenent i gaudint de les escoles i dels infants. Jo personalment estic molt contenta amb la classe dels cargols i amb la meva tutora de pràctiques. No tinc ganes d'acabar-les i els trobaré molt a faltar.

Avui us volia explicar que dimarts, vaig anar al teatre amb els cargolets, a  veure una obra de teatre titulada: La carta als reis mags. Ens ho vam passar molt bé tot i que era una obra que l'escola no coneixia, ja que a última hora  per certs motius la van canviar, i no els hi va acabar de convèncer. Les mestres de p3 i p4 opinaven que era una mica llarga i només apareixien dos actors i titelles, sense música, sense  colors, sense gaire cosa, fet que als nens i nenes no els hi va " atrapar " gaire. Però tot i així van sortir encantats.

Cal dir que la setmana d'abans d'anar al teatre la mestra ja els hi va començar a explicar que hi aniriem, com es titulava l'obra, i sobre tot tractant el tema dels reis; si sabien qui eren, quants, com eren, quan venien, etc. La veritat que em va sobtar moltísim ja que cap nen sabia qui eren els reis, no ho tenien interioritzat de l'any anterior! La tutora em deia que també ho van tractar a P3, però ja no se'n recordaven. A partir d'aquest dia una estoneta al dia es recordava aquesta sortida i es parlava una mica dels reis.

Quan vam arribar del teatre, al matí, es va fer una petita pinzellada recordant els personatges que van sortir, els noms de les titelles, de que tractava la obra de teatre... i a la tarda una altra vegada i ja eren tots uns experts. La veritat que ells s'ho van passar genial i  jo encantada de poder haver experimentat una activitat fora de l'escola junts i poder observar les seves reaccions.

Fins aviat ! !

Meritxell.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada