Cercar en aquest blog

dimarts, 26 de novembre del 2013


Hola a tots!
 La meva estada a les practiques esta resultant molt maca, la veritat és que no tornaria a la Universitat! Em quedaria a la classe dels ànecs. Des del primer dia fins ara hi ha agut molts canvis, alguns cap a millor i alguns no tant. Hi ha nens que en molt poc temps han evolucionat de manera favorable en molts aspectes, d’altres hauran de començar a ser tractats. La mestra ja ho esta posant en marxa, a fet alguna entrevista amb pares, divendres vinent venen diferents professionals a l’aula a observar a un infant, encara no esta diagnosticat però creuen que te Autisme. Hi ha una nena àrab que es nega a fer res a l’aula, es molt llesta però no s’implica, no parla,... un infant que per el que podem observar la tutora i jo i anem comentant fa dies crida molt a l’aula i fa molt de soroll i creiem que no hi sent bé, de fet el cridem i fins a la tercera o quarta vegada no es gira. Podria tenir algun dèficit d’oïda cosa que esta afectant al seu desenvolupament i a la vegada al seu aprenentatge diari. La veritat és que m’estic implicant molt amb aquests alumnes, sóc una més de l’aula i això s’agraeix. Treballo en una llar d’infants i havia estat a P5 al primer Practicum, però cada curs, aula, infants, tutora, escola,.. són diferents i estic aprenent moltes coses. Mai acabes de tenir un aprenentatge complert quan parles d’infants per molta vocació que tinguis. Cada dia es un repte i una experiència nova e irrepetible.
Els ànecs m’estan ensenyant i aportant moltes coses en el meu aprenentatge i personalment em sento molt satisfeta.

Ens veiem aviat!

Aïda Vallejo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada