Cercar en aquest blog

dilluns, 25 de novembre del 2013

Diferència entre la pissarra digital i el full

Hola companys i companyes,

A la meva classe hi ha la PDI, i la veritat és que m'encantaria en el meu futur com a mestra poder trobar-me en una classe amb una d'elles. Per començar perquè jo mai no m'havia imaginat que pogués tenir tantes funcions i tantes possibilitats de treballar... La mestra en un moment donat els posa contes de la web "Una mà de contes", els posa jocs de lectura i escriptura de la web edu365, a anglès fan jocs amb el vocabulari que han estat treballant... És una manera d'aprenentatge amb la qual els infants que avui dia que ens trobem a l'escola, se senten molt identificats i els crida molt més l'atenció.
Moltes vegades la mestra els posa activitats a la pissarra digital als infants que han acabat la feina, i en aquests moments es veu la motivació que agafen els infants que encara no han acabat i l'esforç que posen per acabar quan abans per poder ells també "jugar". I dic "jugar" perquè per ells és un joc però realment estan aprenent amb les activitats. Es nota que s'ho passen pipa, i l'únic que ha canviat ha estat el suport (de paper a pissarra digital).

Bàrbara Rodríguez              25.11.2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada