Cercar en aquest blog

dissabte, 23 de novembre del 2013

El més rellevant de la primera setmana de pràctiques

Hola Companys i companyes.

La primera setmana de pràctiques, la veritat és que va anar molt bé. El més rellevant que m'agradaria compartir amb vosaltres és que el passat dia 12 de novembre vam anar d'excursió pel matí, a la Guàrdia Urbana, a la comissaria situada al costat de la parada de metro Penitents. 

La visita consistia en què dos policies ens ensenyaven la comissaria i tot seguit les motos, cotxes i furgonetes on podien pujar-hi els infants. Aquell moment va ser el més divertit entre llums, sirenes...   
Per acabar la visita, ens van posar un vídeo de les tres bessones que anava sobre la seguretat vial, on formulava preguntes i ells entusiasmats les responien. 

El dia següent va venir la fillola, la Rocío. Realment estic contenta de l'experiència però la Rocío la vaig trobar una mica paradeta i em notava en bastants moments que parlava massa i em preocupava el fet de si em feia pesada. 

Doncs bé ella em va dir que tot li havia quedat molt clar i que havia estat molt agust aquells dos dies i sincerament això és el que em tranquil·litza.  


Laura Bigas 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada