Cercar en aquest blog

dilluns, 2 de desembre del 2013

Els cursos de renovació en la metodologia d'ensenyament haurien de ser obligatoris!

Un cop finalitzades les meves pràctiques, dir-vos que he estat encantada amb els infants, que he après moltíssim i ja estic desitjant tornar-hi!
L'escola m'ha agradat més conforme han anat passant els dies ja que la primera impressió va ser la d'una escola tradicional. El fet que us volia comentar és que aquesta escola em transmet la idea de que ha volgut innovar i es veu en les metodologies que empra: projectes, tallers, activitats internivell, ús de les TIC, però alhora treballa amb metodologia tradicional a l'hora d'ensenyar als infants la lectoescriptura. Com pot ser que avanci tant per una banda i per la banda d'ensenyar a llegir i escriure, ho facin com es feia vint anys enrere? Vaig preguntar-li a la mestra i les seves paral·leles treballen amb les mateixes fitxes.

Bàrbara Rodríguez       2.12.13

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada