Cercar en aquest blog

dilluns, 2 de desembre del 2013

Amb molta il·lusió a l'aula de La Lluna



Hola companys/ companyes!!
Després d’aquestes tres setmanes de pràctiques m’agradaria compartir amb vosaltres la meva visió global. Al llarg d’aquests dies he anat “perdent” la vergonya i dia rere dia m’anava sentint més agust amb l’equip educatiu. Així doncs, he pogut anar preguntant to allò que no entenia i que no acabava d’entendre.

La tutora és una mestra molt carinyosa que para atenció a cada un dels infants, cada dia em sorprenia el tracte que té amb els infants. Sap mostrar molt d’afecte, molta tranquil·litat, seguretat i no només als infants i a les famílies sinó que també amb l’equip educatiu.
Cal que us digui que m’he adonat de lo complicat que pot arribar a ser treballar en equip i la importància d’un bon clima per treballar...

Referent als infants he notat com han anat madurant i han anat desenvolupant moltes de les seves capacitats.. Tot i que els infants són molt menuts he pogut observar com  uns intenten aprendre dels altres i cada un d’ells s’intenta comunica de la manera que pot. Com ja us vaig poder dir amb l’anterior entrada cada dia m’he endut una sorpresa positiva... Cal que us digui que aquestes tres setmanes m’han donat una sorpresa positiva ja que realment no pensava que aquesta etapa de 0-3 m’acabes agradant tant.


                                                                                        Marcela Andreu Alegre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada